Uczniowie naszej szkoły pisali w minionym roku szkolnym wiele sprawdzianów, których wyniki można było porównać ze średnią uzyskaną przez uczniów piszących podobne testy w innych szkołach w Polsce. Zobaczcie jak wypadli uczniowie klas trzeciej, piątej i szóstej.
Klasa
|
Przedmiot
|
Wynik szkoły
|
Wynik średni ogółu piszących w kraju
|
3
|
edukacja wczesnoszkolna – j. polski
|
63%
|
78%
|
3
|
edukacja wczesnoszkolna – matematyka
|
63%
|
73%
|
3
|
edukacja wczesnoszkolna – przyroda
|
77%
|
80%
|
6
|
j. polski i matematyka
|
66%
|
54
|
6
|
j. angielski
|
63%
|
59%
|
6
|
matematyka
Wyniki badania poddano analizie za pomocą modelu IRT (item response theory), któraumożliwia umieszczenie na jednej skali umiejętności uczniów i trudności zadań testowych. Średni wynik uczniów został umieszczony na skali o średniej 500
|
630
|
500
(gmina 486)
|
Sprawdziany wydawnictwa GWO j. polski kl. Vi VI
Ogólnie kl. VI wahała się w poziomie staninowym wyżej średni - wysoki, zaś kl. V od bardzo niski do niżej średni.
Klasa
|
Przedmiot
|
Wynik szkoły
|
Wynik średni ogółu piszących
|
5
|
j. polski
|
48%
|
58%
|
5
|
j. polski
|
53%
|
58%
|
5
|
j. polski
|
47%
|
65%
|
5
|
j. polski
|
58%
|
62%
|
5
|
j. polski
|
60%
|
63%
|
6
|
j. polski
|
54%
|
49%
|
6
|
j. polski
|
71%
|
62%
|
6
|
j. polski
|
77%
|
67%
|
6
|
j. polski
|
66%
|
64%
|
6
|
j. polski
|
60%
|
58%
|
|