Dzieci z przedszkola i uczniowie szkoły korzystali z następujących form pomocy (w nawiasie ilość uczestników):
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (19 uczniów),
- zajęcia logopedyczne (16),
- zajęcia wyrównawcze z edukacji wczesnoszkolnej (7),
- zajęcia wyrównawcze języka polskiego (19) i z matematyki (9),
- zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej (21)
- zajęcia indywidualne z dziećmi 3-6 letnimi (2),
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów (muzyczne, plastyczne, teatralne, matematyczne, polonistyczne, sportowe ) (58),
- warsztaty dla uczniów prowadzone przez pracowników Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Kępnie (13).
Do szkoły wpłynęło w II półroczu siedem opinii psychologiczno-pedagogiczne z poradni w Kępnie.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana była również przez pedagoga szkolnego panią Bogumiłę Górecką-Kijak, która mi.in. prowadziła zajęcia warsztatowe dla uczniów, wykonała gazetki związane z tematyką wychowawczo-profilaktyczną, promowała przyjaźń i życzliwość (Dzień Życzliwości), prowadziła badania ankietowe wśród uczniów klas IV-VI na temat pierwszej inicjacji alkoholowej, nikotynowej, dopalaczy i narkotyków, korzystania z Internetu, zorganizowała prelekcje policji, współpracowała z Gminnym Odrodkiem Pomocy Społecznej oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Kępnie, prowadziła indywidualne rozmowy z uczniami, udzielała rad i wsparcia nauczycielom i rodzicom. Praca pani pedagog stanowiła istotne wsparcie działań szkoły.
|