Rozkład dnia w przedszkolu 2017-2018 |
Poniżej ramowy rozkład dnia w przedszkolu od 1.09.2017 r.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN
6.45 - 8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. 8.45 – 9.00 Przygotowania do śniadania. 9.00 – 9.30 Śniadanie. 9.30 – 10.15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. 10.15 – 11.45 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe. 11.45 – 12.00 Przygotowanie do obiadu. 12.00 – 12.30 Obiad. 12.30 – 14.00 Leżakowanie. 14.00 – 14.30 Przygotowanie do podwieczorku. 14.30 – 14.45 Podwieczorek. 14.45 – 15.45 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowanie do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej ( ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI STARSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN
6.45 - 8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. 8.00 – 8.30 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe ( np. rozwijające percepcję wzrokową słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. 8.30 – 8.45 Ćwiczenia poranne. 8.45 – 9.00 Przygotowanie do śniadania. 9.00 – 9.30 Śniadanie. 9.30 – 11.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. 11.00 – 11.45 Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu ( w ogrodzie, na boisku , w parku) lub sali; ćwiczenia gimnastyczne. 11.45 – 12.00 Przygotowanie obiadu. 12.00 – 12.30 Obiad. 12.30 – 12.45 Ćwiczenia relaksacyjne. 12.45 – 14.15 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej( ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw. 14.15 – 14.30 Przygotowanie do podwieczorku. 14.30 – 14.45 Podwieczorek. 14.45 – 15.45 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach.
|