Znamy już wyniki sprawdzianu uczniów klas szóstych. To najważniejszy test dla uczniów w całym cyklu nauki od przedszkola do ukończenia szkoły podstawowej. W tym roku nasi szóstoklasiści spisali się bardzo dobrze. Uzyskali wynik wyższy niż średnia krajowa, a w gminie okazali się najlepsi. Gratulacje dla uczniów, rodziców i nauczycieli, którzy ich uczyli! Taki wynik nie jest z pewnością efektem przypadku.
Uczniowie naszej szkoły znacznie lepiej niż ogół piszących poradzili sobie z zadaniami polonistycznymi (analiza wiersza, wypracowanie). Zadania matematycznie w większości rozwiązali na poziomie zbliżonym lub wyższym niż inni uczniowie. W porównaniu do innych piszących test najsłabiej wypadło czytanie ze zrozumieniem tekstu popularnonaukowego. Najwyższy wynik w szkole osiągnął Szymon Słomiany 36 pkt/na 40 możliwych. Powyżej średniej krajowej napisali też: Julia Mucha, Marta Gruszka, Beata Dybska, Jan Molas, Fabian Mucha, Piotr Hełka. Wstępne wyniki sprawdzianu 2012 Wynik średni Szkoła | Kraj | Gmina | Powiat | Województwo | Okręg | 23,71 | 22,75 | 22,13 | 21,11 | 21,98 | 22,01 | Szkoły w gminie Donaborów | 23,71 | Baranów | 23,38 | Słupia | 21,27 | Grębanin | 21,00 | Łęka Mroczeńska | 21.00 | Wynik szkoły w skali staninowej | | Szkoła | Kraj | 1 | najniższy | | 5,3-17,1 | 2 | bardzo niski | | 17,2-18,8 | 3 | niski | | 18,9-20,1 | 4 | niżej średni | | 20,2-21,4 | 5 | średni | | 21,5-22,8 | 6 | wyżej średni | 23,71 | 22,9-24,2 | 7 | wysoki | | 24,3-25,9 | 8 | bardzo wysoki | | 26,0-28,0 | 9 | najwyższy | | 28,1-36,2 | Wynik w skali staninowej – uczniowie | | Przedział punktowy | Liczba uczniów w szkole | 1 | najniższy | 0-9 | 1 | 2 | bardzo niski | 10-12 | | 3 | niski | 13-16 | 1 | 4 | niżej średni | 17-20 | 2 | 5 | średni | 21-25 | 3 | 6 | wyżej średni | 26-29 | 6 | 7 | wysoki | 30-32 | | 8 | bardzo wysoki | 33-35 | | 9 | najwyższy | 36-40 | 1 | Wynik wg zadań Nr zadania | Szkoła | okręg | Umiejętność/przedmiot | 1. | 0,71 | 0,74 | Czytanie | 2. | 0,57 | 0,83 | Czytanie | 3. | 0,29 | 0,44 | Czytanie | 4. | 0,64 | 0,80 | Czytanie | 5. | 0,57 | 0,68 | Historia/czytanie | 6. | 0,29 | 0,29 | Czytanie | 7. | 0,79 | 0,83 | Czytanie | 8. | 0,50 | 0,54 | Matematyka | 9. | 0,57 | 0,62 | Matematyka | 10. | 0,86 | 0,81 | Matematyka | 11. | 0,71 | 0,64 | Język polski | 12. | 0,93 | 0,85 | Język polski | 13. | 0,86 | 0,58 | Język polski | 14. | 0,21 | 0,28 | Język polski | 15. | 0,50 | 0,39 | Matematyka | 16. | 0,50 | 0,49 | Matematyka | 17. | 0,36 | 0,45 | Przyroda | 18. | 0,79 | 0,56 | Matematyka | 19. | 0,57 | 0,44 | Matematyka | 20 | 0,36 | 0,50 | Matematyka | 21 | 0,50 | 0,50 | Matematyka | 22 | 0,72 | 0,64 | Matematyka | 23 | 0,50 | 0,31 | Matematyka | 24 | 0,32 | 0,33 | Matematyka | 25.I | 0,71 | 0,76 | Jezyk polski | 25.II | 0,82 | 0,74 | Język polski | 25.III | 0,85 | 0,90 | Język polski | 26.I | 0,69 | 0,60 | Język polski | 26.II | 0,93 | 0,22 | Język polski | 26.III | 0,57 | 0,34 | Język polski | 26.IV | 0,36 | 0,48 | Język polski | 26.V | 0,64 | 0,34 | Język polski | Oznaczenie kolorów Lepiej niż inni | Podobnie | Słabiej niż inni | |