Zebranie Zarządu Rady Rodziców 13.02.2025 PDF Drukuj Email

13 lutego 2025 r. odbyło się zebranie Zarządu Rady Rodziców. Zebranie prowadziła p. Angelika Żłobińska.

Poniżej najważniejsze informacje.

 

 

1. Dokonano analizy stanu wpłat składek na Radę Rodziców. Do tej pory wpłaciło 68% rodziców, najmniej w klasie V, bo tylko 50%. Na koncie bankowym Rady Rodziców obecnie jest kwota 20 437,00 zł.

2. Rada Rodziców wyraziła pozytywną opinię na temat wykonywania zdjęć przez firmę Nelec z Ostrzeszowa. Mają to być zdjęcia do tabla kl. VIII, grupowe poszczególnych klas, zdjęcia do legitymacji dzieci z „zerówki”, w przedszkolu wg ustaleń z rodzicami.

3. Rada Rodziców postanowiła sfinansować:

a. zakup strojów sportowych dla uczniów do wartości około 2 000,00 zł,

b. warsztaty dla uczniów z okazji Dnia Dziecka „Kuchnia molekularna” o wartości około 6 840 zł. Czas trwania 45-60 min. dla jednej grupy. Termin 3.06.2025.

c. zakup termosów do herbaty i kawy na uroczystości szkolne,

d. być może jakieś warsztaty dla uczniów przed Wielkanocą.

4. Zgłoszono następujące postulaty:

a. zmienić układ wf-ów w klasie czwartej,

b. uzupełnienia piasku w piaskownicach przedszkolnych,

c. poprawy jakości materiału, z którego wykonywane są bluzy i koszulki jednolitego stroju dla uczniów; bardzo się kurczą po wypraniu,

e. wykonania skoczni w dal z rozbiegiem,

f. wykonania zadaszenia nad rowerami.

5. Zwrócono uwagę na problemy z parkowaniem wynikające m.in. z niewłaściwego ustawiania samochodów przez część rodziców.

6.

7. Podjęto decyzję o rezygnacji z czerwcowego kiermaszu „mundurków” oraz książek do religii.

8. Dyrektor poinformował Radę Rodziców o:

a. postępie przy budowie przedszkola – są już wszystkie pozwolenia, w najbliższym czasie ma być ogłoszony przetarg,

b. terminie założenia monitoringu wizyjnego,

c. założeniu w toaletach dziewcząt różowej skrzynki, ze środkami do higieny intymnej dla starszych dziewcząt,

d. konieczności noszenia przez uczniów kompletnego jednolitego stroju.

9. Dyrektor przedstawił Radzie Rodziców propozycje zmian w Statucie Szkoły dotyczące:

a. wyróżnień dla uczniów klas I-III,

b. zmiany skali procentowej oceny prac pisemnych od 1.09.2025

celujący--------------------

97-100%

bardzo dobry--------------

90-96,9%

dobry-----------------------

70-89,9%

dostateczny---------------

50-69,9%

dopuszczający

30-49,9%

niedostateczny------------

0,0- 29,9 %

 

c. usprawiedliwiania nieobecności uczniów w szkole bez konieczności podawania przyczyny.

Nie zgłoszono uwag dotyczących powyższych zmian.

W zebraniu uczestniczyli

Rodzice: Angelika Żłobińska, Anita Wróbel, Natalia Giel (kl. 1), Anna Klimecka, Magdalena Kaczorowska, Monika Bąk, Sylwia Mendel, Natalia Giel (kl. 4)

Dyrektor – Alojzy Piasecki.

Notatkę sporządził

Alojzy Piasecki

 

 
Szkoła Podstawowa w Donaborowie
Szkoła podstawowa w Donaborowie, Powered by Joomla! and designed by SiteGround web hosting