Lekcja matematyki |
Test szóstoklasisty już za nami, ale nasi uczniowie nie spoczęli na laurach. Postanowili utrwalać materiał w niecodzienny sposób: poprzez tworzenie własnych gier dydaktycznych z zakresu matematyki.
Kto wie, być może te pomoce posłużą kiedyś ich młodszym kolegom i koleżanką? Ile było przy tym wysiłku … Ile pomysłów … Ile nauki … Ale przede wszystkim współpracy i dobrej zabawy. Myślicie , że to takie proste? Nic bardziej mylnego. To ciężka, kilkugodzinna praca. Najpierw musiał być pomysł, a to chyba najtrudniejsze. Potem tworzenie zadań, dokładne obliczenia, by uniknąć błędów. Następnie tworzenie kolorowych kart, planszy, obrazów itd. Na końcu laminowanie i wycinanie. Potem wspólne testowanie stworzonych gier i szukanie błędów, których praktycznie nie było. Nie ma to jak nauka poprzez zabawę! Poniżej zdjęcia tych cudownych dzieł.
***
***
***
|